wtorek, 27 stycznia 2015

ZYCIE TO NIESAMOWITA PODRÓZ

27 styczeń 2015 



Niesamowite jak ten czas szybko leci i na prawdę nie spodziewałam się, że od ostatniej notatki minął ponad miesiąc czasu. Powód był wam pewnie bardzo dobrze znany, moje lenistwo nie zna granic nawet teraz gdy mam ferie wstaje o godzinie dwunastej i siedzę cały dzień przed telewizorem i nic nie robię, ale mimo wszystko postanowiłam do was napisać. Obiecałam sobie i wam, że będę regularnie są tutaj udzielać, jednak nie chciałam was zanudzać moim życiem, nudnymi selfie i wolę dodać notatkę raz na dwa tygodnie, niż dodawać ją co drugi dzień i opisywać w postach moją codzienną rutynę. 

Jestem osobą, która nie lubi stać cały czas w tym samym miejscu. Nie lubię nudy, nie lubię kiedy nie mam nic ciekawego do roboty. Ale przez ten czas coś się we mnie zmieniło. Całe dnie siedzę w domu i oglądam telewizję. Wcześniej uwielbiałam podróżować. Gdybym tylko mogła spędziła bym cały życie zwierzając rożne miasta, aa teraz jest mi to obojętnie gdzie pojadę a nawet z kim. Jeszcze ostatnio pamiętam jak chciałam bym pojechać do Paryża, USA lub Wenecji a teraz to wszystko zaczęło nie mieć znaczenia.  Nie dawno zaczął się nowy rok. Nowy Rok? to nowe postanowienia. Moje pierwsze postanowienie brzmiało tak : Musisz korzystać z życia w 100%. Teraz kiedy jesteśmy jeszcze młodzi i pełni energii nie traćmy chwili na codzienne siedzenie przed telewizorem lub komputerem. Weź znajomych i zrób coś fajnego, nie trać najważniejszych chwil w swoim życiu. Zycie to niesamowita podróż w której możesz dojść dokąd zechcesz, ale nigdy ci się to nie uda jeśli nie wykonasz pierwszego kroku. 






zdj : z dni otwartych NBDS Lublin
.
ASK / INSTAGRAM  / TUMBLR 

Dziękuję bardzo za przeczytanie i następna notatka już tuż. 
ps. jeśli ktoś by chciał na jakieś zdj razem to zapraszam " pisać " .. 

3 komentarze:

  1. Jestem takim samym typem człowieka. Nie lubię stać cały czas w tym samym miejscu, lubię poznawać nowe rzeczy i podejmować wyzwania. Do tego potrzebne są chęci, które czasem znikają.
    Trzymam kciuki za Twoje postanowienie noworoczne:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie lubię czasami stanąć w miejscu w życiu, ale tylko czasami ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń