piątek, 2 stycznia 2015

POZNAJ MNIE


2 stycznia 2015 


Hej kochani! Na początek może powiem kim jestem i co właściwie tu robię. Więc mam na imię Ewelina i mam 15 lat. Interesuję się wszystkim po trochę. Od roku tańczę hip hop, gdy tańczę czuję się szczęśliwa. Także interesuję się gotowaniem i myślę, że całkiem dobrze mi to wychodzi, ponieważ nikt jeszcze nie ucierpiał przy skosztowaniu moich dań co uważam za duży sukces. Założyłam ten blog, ponieważ chciałabym się podzielić moimi projektami czy nawet przepisami. Czasem też chciałabym wstawiać notatki o tym co się wydarzyło w moim życiu. Postaram się, żeby wpisy były ciekawe i dodawane systematycznie. Nie potrafię pisać bardzo długich notatek, więc nie wymagajcie tego. Będę traktować ten blog trochę jak pamiętnik. Więc na start chyba to wszystko. Pierwszą notatkę postaram się dodać w środę także trzymajcie kciuki aby pomysł na bloga wypali. Bay!



zdjęcia: We heart it 


23 komentarze:

  1. Trzymam kciuki!
    Czekam na więcej.

    Zapraszam:
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia! :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog zapowiada się interesującą i życzę powodzenia! :)

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog oczywiście z czasem będzie się zmieniał, bardzo dziękuję za opinie! ♥

      Usuń
  4. hey, witamy w blogosferze! myślę, że założenie bloga to dobry sposób na rozpoczęcie nowego roku!
    szkoda, że nie masz obserwatorów gfc ale jak będzie nowy post to proszę, powiadom mnie o nim :)

    xoxo,
    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dodałam ten gadżet, więc jak dołączysz do mojego blogu będziesz na bieżąco ♥ bardzo dziękuję, każdy wasz komentarz daje mi tyle radości, że ktoś miał czas i przeczytał.

      Usuń
  5. No Ewelina! Powodzenia, obserwuję, będę na bierząco :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj :)
    Czy ktoś to skomentuje ??


    http://jagabiegaczka.blogspot.com/2014/06/dlaczego-nie-lubia-biegaczy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladny poczatek. Trzymam kciuki 4kajko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym umieć gotować, ale w ogóle nie wiem, jak się do tego zabrać ;-;
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś będę robiła babeczki czekoladowe, więc w niedziele post + zdj ♥

      Usuń
  9. Hej :) Ja tez niedawno zalozylam bloga :) Zapraszam do mnie :) + obserwuje i czekam na posty :) http://stefansky93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęciom zobaczę twojego bloga i oczywiście będę na bieżąco z postami + będę cię obs!
      Dziękuję kochanna..

      Usuń
  10. Też interesuje sie tańcem, ale
    u mnie z gotowaniem trochę gorzej :) Powodzenia w pisaniu+ obserwuje! zapraszam do siebie! siedem-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa mogę wiedzieć jakim stylem tańca się interesujesz? Naa gotowanie przyjdzie pora, bo przecież każda kobieta musi umieć kotować - TAKA NASZA ROLA ♥

      Usuń
  11. Genialny blog i cudowne zdjęcia ! ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń